Punktlighed og ansvar som grundprincipper
Annonce

Punktlighed og ansvar som grundprincipper

Maskinudlejningsbranchen er hård og præget af intens konkurrence. Men hos Cramo har man hele tiden vidst, at man ved igennem punktlighed og ansvar, får de mest tilfredse kunder.

 

Tekst af Alexander Tengbjerg

 

Hos Cramo A/S, der er en del af den paneuropæiske Cramo koncern, udlejer man især bygge- og anlægsmaskiner samt lifte til alle dele af byggebranchen.

 

Fordelene er åbenlyse. Ved at udleje specialiseret maskinel kan man udvælge lige netop de produkter, man skal bruge til en given opgave uanset, hvor specialiseret den end måtte være. Men hvor Cramo for alvor skiller sig ud, er ved deres særlige forretningsetik.

 

De tre bærende principper

Hos Cramo har man specialiseret sig i at tilbyde kunden den bedste oplevelse. Det har man gjort ud fra tre grundprincipper som Allan Schneider fra Cramo formulerer det:

- Vi adskiller os fra andre på markedet igennem vores Cramo Story. Den går ud på, at vores kunder skal have den bedst mulige oplevelse.

 

Men hvordan får de så det? Først og fremmest betyder det, at vi som leverandør tager ansvar for hele processen og har særlige kunderepræsentanter, der sørger for at kunden er fuldt tilfreds med resultatet. Dernæst betyder det, at vi er punktlige og slutteligt, at vores maskiner altid fungerer optimalt.

 

 

Garantier med slag i

Men en ting er at love, noget andet er at udfri løfterne. Dertil uddyber Allan Schneider Cramo’s principper:

- Hele vores omdømme handler naturligvis om, hvorvidt vi så kan holde, hvad vi lover. Derfor garanterer vi, at hvis vi for eksempel bliver forsinkede med leveringen af vores maskiner til en byggeplads, så får kunden kompensation, om det så kun er et minuts forsinkelse.

 

Det er vores mission at være en rollemodel indenfor materialeudlejningsbranchen, og det er kun muligt, fordi vi kan stå inde for vores produkter og principper.

 

Ærlige priser

Under den skarpe overskrift No more bullshit, har Cramo, som nogle af de første i branchen, kunnet tilbyde reelle priser. Det betyder, at når Cramo giver en pris på en vare, så er det også den pris, som kunden skal betale.

 

Man kan derfor slippe for ubehagelige overraskelser i form af alverdens ekstra tillæg og gebyrer på regningen.

cramo

Cramo Adapteo

Cramo Adapteo er repræsenteret på de følgende markeder: Finland, Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, Letland og Litauen. Og flere markeder følger.

Kontaktinformation
Cramo Adapteo
Fabriksparken 30-32
2600 Glostrup
Tlf:+45 70 110 210
Email: