Det er efterhånden de færreste arkitekter, producenter, bygherrer og rådgivere, der ikke har fået øjnene op for årets bæredygtige branche-event Building Green, der afholdes d. 2.-3. november 2016 i København og d. 29.-30. marts 2017 i Aarhus.
Og det med god grund, for Building Green er stedet, hvor besøgende kan stifte bekendtskab med – samt præge – den seneste udvikling inden for bæredygtigt byggeri.
- Sidste år lagde intet mindre end 5623 besøgende med 45 forskellige nationaliteter vejen forbi Forum. Siden forberedelserne til årets event blev sat i gang, har der været så meget rift om udstillingsstandene, at de på det nærmeste er blevet revet væk, fortæller Sarah Elhauge, der er salgs- og marketingchef hos Building Green.
- Building Green udgør som Danmarks største fagevent for bæredygtige og energieffektive bygninger en ideel markedsføringsplatform for alle virksomheder, der satser grønt. Samtidig er messen unik mulighed for at udvide netværket og møde førende virksomheder og beslutningstagere inden for energieffektive og bæredygtige løsninger til byggeriet, fortæller hun.
Ifølge Sarah Elhauge har interessen for at udstille på Building Green gennem årene været støt stigende. Således er både antallet af besøgende og udstillere mere end fordoblet, siden Building Green så dagens lys i 2011. Af samme årsag er der på nuværende tidspunkt kun få ledige stande tilbage.
- En vigtig drivkraft bag Building Greens succes er først og fremmest eventets høje troværdighed og gode renommé. For os er kvalitetssikring derfor et vigtigt parameter i alt fra sammensætningen af oplægsholdere til profilen på vores udstillere. Derfor vil vi gerne tilbyde vores sidste stande til virksomheder, der er helt fremme i det bæredygtige førerfelt og brænder for en grønnere fælles fremtid, fortæller Sarah Elhauge og fortsætter:
- Kan jeres virksomhed påvise sit aftryk, hvad angår bæredygtighed og energieffektivitet? F.eks. via certificeringer eller andre standarder. Eller via dokumentation for at tilvirkning, anvendelse eller proces ud fra et miljømæssigt perspektiv adskiller sig markant fra den konventionelle byggetilgang.
Det kan også være, at I har tredjeparts ord for, at jeres virksomhed aktivt indtænker bæredygtighed og energieffektivitet i jeres forretning.
Endvidere kan I også vise eksempler på jeres produkters, løsningers eller rådgivnings rolle og anvendelse i forbindelse med projekter, hvor bæredygtighed har været en del af opgaven.
Har I mulighed for at efterleve nogle af disse kriterier, ser vi frem til at høre fra jer, lyder det afslutningsvis fra Sarah Elhauge.
I dag er byggeriet midt i et grønt paradigmeskift – få inspiration om nye materialer, lovkrav og samarbejder direkte i vores nyhedsbrev.
*Ved at tilmelde dig accepterer du vores vilkår og betingelser
Vi bruger cookies for at måle og analysere vores trafik. Herved kan vi gøre hjemmesiden mere intuitiv, ligesom vi og vores samarbejdspartnere kan udvikle indhold og annoncer i forhold til dine præferencer. Du kan til enhver tid trække din samtykke tilbage.
Vi bruger teknologier, herunder cookies, til at indsamle oplysninger om dig til at understøtte forskellige formål på hjemmesiden, herunder:
1. Teknisk funktionalitet
2. Trafikmåling
3. Sociale mediefunktioner
Ved at trykke på tillad valgte giver du samtykke til valgte cookies. Tillad alle, hvis du accepterer alle cookies. Du kan også vælge at trykke afvis og dermed ikke at give samtykke. Vi benytter dog en cookie for at huske dit valg. Ved ikke at give samtykke vil hjemmesiden ikke fungere optimalt.
Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage ved at trykke på linket 'Du bestemmer over dine data' nederst på hjemmesiden.
Du kan læse mere om vores brug af cookies samt indsamling af og behandling af personoplysninger her:
https://byggeri-arkitektur.dk/hvad-er-cookies
Funktionalitet
Trafficmåling
Marketing