Plugin Problem!
undefined


Arbejder du som byggeleder, entreprenør eller generelt bare med kvalitetssikring i byggeriet? Så kender du måske også til vigtigheden af, at have styr på registrering og dokumentation af det udførte arbejde.

Mangler og afvigelser er ofte en del af byggeprojekter, og evnen til at håndtere dem, er altafgørende for et projekts succes. Et godt og effektivt værktøj er derfor et vigtigt redskab til at forebygge mangler i et byggeri og sikre, at en valgt kvalitet fastholdes under projektering og udførelse af et byggeprojekt.   

Med Connex Construction Cloud får du de bedste forudsætninger for at lave korrekt og præcis kvalitetssikring. Læs hvordan i det følgende!

 


1) Opret nemt kontrolplaner til kvalitetssikring

Brug den formular til kvalitetssikring, der passer bedst til din virksomhed. Med Connex kan du nemt oprette egne kontrolplaner med tilhørende kontrolskemaer, der kan tilpasses alle faggrupper og processer – f.eks. modtage-, proces- og slutkontrol.
Du får selv mulighed for at indsætte kontrolpunkter og beskrive nøje, hvornår (omfang) og hvordan kontrollen skal foregå (metode, acceptkriterium), samt hvad der skal dokumenteres i forbindelse med kvalitetssikringen. Endnu smartere har du også mulighed for at tilknytte fotodokumentation og lokation til kontrolskemaerne, som gør det endnu nemmere at sikre sporbarhed og et veldokumenteret grundlag.

Spar tid på dit hårde arbejde og genbrug den KS-opsætning du har lavet i Connex. Du kan nemt duplikere planer og skemaer, eller kopiere dem til andre projekter du arbejder på. Dine fremtidige projekter bliver derfor sikret en hurtig opsætning af KS-processer.

 

 
 

2) Se dine kontrolskemaer og opgaver når og hvor som helst

Når KS-planerne er oprettet, kan du som udførende eller som tilsynsførende blot tage Connex Mobile i hånden enten via mobil eller tablet - og indsamle registreringer. Alle informationer gemmes i skyen, så de kan åbnes, redigeres eller hentes hvor som helst – også når du er offline. Hvis du undervejs identificér fejl eller udfordringer ude på byggepladsen, kan du hurtigt oprette opgaver direkte i 3D modellen eller 2D planen, og sende dem til de relevante projektdeltagere.
Med Connex er det nemt at samarbejde og kommunikere med både interne og eksterne parter i projektet, og sikre at arbejdet bliver udført ordentligt og skrider planmæssigt frem.

Er du i tvivl om, hvor langt du er nået, så kan du lynhurtigt få et overblik over alle de opgaver du er involveret i, ved at sortere og filtrere i kolonnerne og skabe præcis det overblik du har behov for. Intet bliver overset, og fejl og mangler løses hurtigere.

 


 

3) Hold det store overblik over KS-processerne med projektrapportering og interaktive dashboards

Har du ansvaret for kvalitetssikring og overholdelse af tidsplaner, er det essentielt med et overskueligt overblik over KS-processerne – også når du ikke selv er på byggepladsen.
Få struktureret dine KS-planer og tilhørende tjeklister i ét samlet system.

Gennem interaktive dashboards kan du løbende få værdifuld indsigt i, hvordan opgaver og andre kritiske forhold påvirker projektets design, tidsplan eller økonomi fra start til slut, så du kan tage datadrevne beslutninger baseret på real-time projektdata.

Med Connex kan du også nemt generere, dele og udtrække rapporter med opgaver, registreringer, placeringer osv. samt filtrér rapporterne med lige præcis de oplysninger, du gerne vil have afdækket. Du kan f.eks. se, hvor mange registreringer der er lukkede eller aktive for en pågældende tjekliste.

Læs mere her.

Kontaktinformation

  • undefined
  • undefined, undefined, undefined
  • Tlf: undefined
  • Web: undefined
  • Email: undefined