Stig Hardø, brancheansvarlig for byggeri – stående i midten.
Brade Consulting vil det varige samarbejde med bygherren
Brade Consulting er en hastigt voksende bygherrerådgivningsvirksomhed, der lægger vægt på det langvarige og transparente samarbejde med sine kunder i byggebranchen.
Rådgivningsvirksomheden blev etableret i 2020 af brødrene Nickolai og Rasmus Brade ud fra en bærende idé om bygherrerådgivning, hvor rådgiveren tager et stort ansvar og optræder som bygherrens repræsentant i lange forløb.
Siden er det gået stærkt for den unge virksomhed, der i dag beskæftiger 14 fastansatte og 10 konsulenter på fuld tid og forventer en omsætning på 22-24 mio. kr. i år.
Udviklingsansvarlig Kim Binau Bavnild, Brade Consulting.
Ingen står alene
Brade Consulting arbejder inden for de tekniske fag og ofte med ledelse. Man har kunder både i det offentlige og det private, og deltager i komplekse byggerier med milliardbudgetter.
- Vi gør meget ud af, at vores rådgivere ikke står alene derude. Når du vælger os, så har du hele huset at trække på, forklarer udviklingsansvarlig Kim Binau Bavnild, Brade Consulting.
Gennemsnitligt har konsulenterne over 17 års erfaring i branchen.
- Vi ansætter gerne folk med tyve års erfaring, som har set en masse fejl begået andre steder. Det er den erfaring, kunden køber, så det ikke sker hos dem, forklarer Kim Binau Bavnild.
Arbejdsplads med tætte relationer
Konsulenterne hos Brade Consulting kan trække på kolleger med vidt forskellig faglig baggrund - VVS´ere, elinstallatører, maskinmester, HVAC, bygningskonstruktører med flere.
- Vi har en løbende dialog med konsulenterne og byggepladserne. Vi arbejder for at skabe en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet, ansvar, indflydelse og en sund balance mellem arbejde og privatliv, forklarer Stig Hardø, der er brancheansvarlig for byggeri.
I midten Rasmus Brade – den ene af stifterne af Brade Consulting.
Personligheder skal passe sammen
I Brade Consulting er man opmærksom på at sætte de rigtige personligheder sammen – både internt i virksomheden og ude hos kunderne.
- Vi vil gerne dyrke de gode relationer. Det er vigtigt, at vi sender de rigtige mennesker ud til kunderne, så vi får det langvarige samarbejde, som vi stræber efter. Vi siger hellere nej til personer eller opgaver, hvis vi ikke føler, at vi kan få det til at fungere, siger Kim Binau Bavnild.
Organisationen styrket
Kim Binau Bavnild og Stig Hardø blev ansat i 2024 for at styrke organisationen i Brade Consulting.
Kim Binau Bavnild har en baggrund som mekaniker og maskinmester og står som udviklingsansvarlig for salg, kunderelationer og -rådgivning.
Stig Hardø har en baggrund som byggeleder, smed og maskinist og erfaring med facility management. Han er brancheansvarlig for byggeri og har kontakten til virksomhedens rådgivere på byggepladserne.